Košarica (0)
 

 

Naročilo brez tveganja

V primeru nezadovoljstva z nakupom garantiramo 100% vračilo denarja.

Več o tem si preberite na linku reklamacije.

 

Pomoč pri nakupu

02 534 14 60

Na voljo vsak delovnik 8:00 - 16:00.

info@codex-shop.si

 

  • Ležaji ustrezajo standardni namembnosti krogličnih ležajev (serija 6), so najbolj pogosto uporabljani in imajo prostor med zunanjim in notranjim obročem zapolnjen z eno vrsto kroglic. Zunanji obroč je praviloma cilindrične oblike

  • So elementi za prenos vrtilnih gibanj, katerih konstrukcija je zasnovana tako, da omogoča prenos istočasno delujočih obremenitev v aksialni in radialni smeri, odvisno od njihove konstrukcije.

  • So ležajni elementi, ki jih lahko zaradi njihove konstrukcijske zasnove izdelujemo v različnih izvedbah in se razlikujejo predvsem po vodenju kotalnega venca na enem izmed obeh ležajnih obročev. Glede na različne izvedbe so ležaji te družine razstavljive ležajne zveze, ki mersko ustrezajo DIN 5412 in DIN 616, tolerance pa ustrezajo standardu DIN 620. Kotalna telesa (valjčki) so v notranjosti lahko razporejeni v eni ali dveh simetričnih vrstah,zato jih lahko razdelimo tudi kot enoredne ali dvoredne valjčne ležaje.

  • Predstavljajo družino ležajev (serija 20,21,22,23, 24), ki je neobčutljiva na manjša kotna odstopanja (tudi upogibanja) gredi predvidene pravokotne postavitve glede na ležaj. Kotno odstopanje omogoča daljšo življenjsko dobo in zaradi sodčkastih kotalnih teles bistveno večjo nosilnost tako v radialni kot v aksialni smeri, zato so sodčkasti ležaji praktično nezamenljivi na mestih vgradnje, kjer nastopajo ali se predvidevajo večje obremenitve kot standardno.

  • Sferični drsni ležaji so namenjeni predvsem prenašanju nihanj pri relativno nizkih hitrosti in blaženju (prenašanju) kotnih premikov gredi glede na ohišje. Mersko in tolerančno so usklajeni po DIN 648.

  • V to skupino spadajo ležaji, ki so namenjeni za prvo vgradnjo ali vzdrževalne posege na vozilih na motorni pogon. Ležaji so namenjeni predvsem za vgradnjo v kolesa oz. jih imenujemo kolesne ležaje. Avtomobilski seti imajo poleg ležaja še elemente, potrebne za montažo na določeni del (matice, vskočniki, pokrovčki, …).

  • So uležajeni elementi, namenjeni za podporo in točno vodenje strojnim elementom, ki so del nekega pogonskega sklopa. Lahko jih montiramo z aksialnim vodenjem ali brez aksialnega vodenja, zunanji obroč pa je lahko cilindričen ali sferičen (polmer 500 mm). Tirne kotalke imajo za razliko od podpornih kotalk namesto notranjega obroča sornik z navojem, s katerim se pritrdijo na vodeni element.

  • Skupina ležajev je namenjeno za prvo vgradnjo in nadomestne dele za posege na klimatskih napravah in sistemih.

  • Enosmerno vrteči se kroglični ležaji tipa CSK po merah praviloma ustrezajo (razen širine) standardnemu krogličnemu ležaju serije 6 z izjemo kletke in notranje sestave. Izvedeni so lahko s tesnili in utori (na notranjem in zunanjem obroču ali posamično). Utor služi za umestitev ležaja na gred z moznikom ali zagozdo.

Izdelki z oznako SIN so pakirani v škatlici, izdelki z oznako IND niso pakirani v škatlici.


prikaži vse izdelke
Codex 2010-2013. Vse pravice pridržane.
Visa